FAQ's

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De snelheid van levering is het allerbelangrijkste na compleetheid en correctheid van de te leveren producten. We zorgen er dan ook voor dat de bestelling normaal gesproken altijd binnen 24 uur na betaling van je bestelling aangeboden wordt op je aangegeven adres, beloofd!

Mijn betaling is mislukt of geweigerd?

Helaas kan het voorkomen dat een betaling mislukt of geweigerd. We hebben te maken met techniek. Dit ligt in de meeste gevallen niet aan jou, echter aan de banken. Probeer nogmaals je bestelling te plaatsen en te betalen. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op via het formulier.

Welke betaalmethoden zijn er?

Nadat alle persoonlijke gegevens zijn ingevoerd bij het afrekenen, kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. De volgende betaalmethoden worden ondersteund: iDEAL, PayPal en MisterCash / Bancontact.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt altijd je bestelling binnen 14 dagen gedeeltelijk of volledig retourneren. Als je product in originele staat (ongebruikt), met verpakking (ongeopend) en compleet bij ons binnenkomt, storten we het aankoopbedrag direct terug. Vergeet niet om je retour eerst aan te melden!

Welke betaalmethoden zijn er?

Nadat alle persoonlijke gegevens zijn ingevoerd bij het afrekenen, kun je kiezen uit verschillende betaalmethoden. De volgende betaalmethoden worden ondersteund:

iDEAL
Een van de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. Veilig, snel en correct. De betaling wordt realtime overgemaakt naar ons. Je bestelling wordt dus ook binnen enkele seconden na je succesvolle betaling doorgestuurd naar ons magazijn. Je bestelling wordt vervolgens door een van onze medewerkers verzameld en keurig verpakt in onze dozen!

MisterCash / Bankcontact
De belgische markt is een zeer waardevolle markt, we hebben er immers veel klanten, net zoals in Nederland! MisterCash / Bankcontact is dan ook een van de meest gebruikte betaalmethode in België. Deze betaalmethode is dan ook standaard te kiezen binnen het afrekenen in onze webshop.

PayPal
PayPal is een internationaal betaalmiddel en wordt door veel gebruikers online gebruikt. Om iedereen het zo gemakkelijk mogelijk te maken, bieden wij deze betalingsmogelijkheid aan. Deze betaalmethode kun je ook tijdens het afrekenen binnen onze webshop selecteren!

Betaling mislukt of geweigerd?

Helaas kan het voorkomen dat een betaling mislukt of geweigerd. We hebben te maken met techniek. Dit ligt in de meeste gevallen niet aan jou, echter aan de banken. Probeer nogmaals je bestelling te plaatsen en te betalen. Mocht het dan nog niet lukken, neem dan contact op via het formulier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De snelheid van levering is het allerbelangrijkste na compleetheid en correctheid van de te leveren producten. We zorgen er dan ook voor dat de bestelling normaal gesproken altijd binnen 24 uur na betaling van je bestelling aangeboden wordt op je aangegeven adres, beloofd!

Wat gebeurt er precies nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Heel gaaf om te weten natuurlijk, we hebben een eigen logistieke opslag die volledig gekoppeld staat onze eigen webshop. Dit stelt ons in staat om direct na jouw succesvolle bestelling, de producten te verzamelen en gereed te maken voor verzending. Dit gebeurt zo veel mogelijk geautomatiseerd zodat fouten tot het minimaal beperkt worden. Producten worden allemaal gecontroleerd door een slim systeem alvorens ze in de doos verdwijnen.

Na volledige controle wordt het pakket realtime aangemeld voor transport naar jouw adres. Alle pakketten worden dagelijks verzameld in een groot depot waar de pakketten gescand worden. Vervolgens kun je heel gemakkelijk jouw pakket volgen via track en trace. Deze ontvang je per e-mail!

Wanneer is de Track en Trace actief?

De pakketten worden in de avonduren gescand op depot. Je mag dus verwachten dat je altijd na 20:00 je pakket kunt volgen met het door ons aangegeven track en trace nummer. Het komt wel eens voor dat een track en trace nummer niet functioneert. Dit kan soms te maken hebben dat een label beschadigd is geraakt tijdens transport naar het depot. Belangrijk om te weten is dat het pakket altijd aan komt, dit beloven wij! Echter moet er een nieuw label aangemaakt worden zodat het pakket alsnog bij jouw adres wordt afgeleverd, helaas kan het zijn dat het pakket dat 1 dag vertraging heeft, waarvoor onze oprechte excuses.

Kan ik producten retourneren of ruilen?

Je kunt altijd je bestelling gratis retourneren(gedeeltelijk of volledig) of ruilen via onderstaande link. Als je product in originele staat (ongebruikt), met verpakking (ongeopend) en compleet bij ons binnenkomt, storten we het volledige aankoopbedrag terug op je rekening van de desbetreffende producten. We doen er alles aan om het binnen 3 werkdagen na ontvangst terug te storten. Soms lukt dit niet. Maar je kunt ervan uitgaan dat je uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de retour in ons magazijn het geld terug hebt.

Mocht je vragen hebben kun je ons altijd contacteren.

Vanaf welke bedrag is de verzending gratis?

Bij besteding van €49,00 euro in onze webshop, wordt uw bestelling, gratis verstuurd naar uw adres.

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Dit is een webshop van EL BRUNO E-COMMERCE

Ons bedrijfsadres is: Peter Benensonstraat 12, 5051VV Goirle

Ons postadres is: Peter Benensonstraat 12, 5051VV Goirle

Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is: 69976627

Ons BTW nummer is: NL199927765B01

Welke gegevens worden door jullie opgeslagen?

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch jouw domeinnaam en jouw e-mailadres.

Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:

Jouw e-mailadres als je besteld of vragen plaatst op deze website.

Alle informatie met betrekking tot de pagina’s die je op onze site geraadpleegd hebt.

Wat doen jullie met opgeslagen gegevens?

Deze informatie wordt gebruikt:

Om de inhoud van onze website te verbeteren

Om jou op de hoogte te stellen van updates van onze site

De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

Wat zijn cookies en maken jullie daar gebruik van?

Een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van jouw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek.

Deze site gebruikt de volgende cookies:

Om jouw voorkeuren te registreren

Om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen je toevoegt aan jouw bestelling

Om informatie te registreren die eigen is aan jou, zoals de webpagina’s die je geraadpleegd hebt om naar onze site te gaan

We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

Als wij je gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector.
Als wij bepaalde kritieke informatie ontvangen of overdragen, zoals bijvoorbeeld financiële informatie of gezondheidsinformatie, gebruiken wij een beveiligde server. U wordt hiervan op de hoogte gesteld via een scherm dat afgebeeld wordt op onze site.

Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

Wat zijn jullie contactgegevens?

Als je wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt je contact met ons opnemen:

Per e-mail: [email protected]

Per telefoon: +31 (0)6 274 656 09

Per brief op dit adres: Peter Benensonstraat 12, 5051VV Goirle

Over communicatie per e-mail
Als je in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per brief
Als je ons via het web jouw postadres meedeelt, kun je van ons periodieke mailings ontvangen, met informatie over producten en diensten. Als je dergelijke mailings niet wenst te ontvangen, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres..

Over communicatie per telefoon
Als je ons jouw telefoonnummer meedeelt via het web, zal ons bedrijf alleen telefonisch contact met je opnemen als dit nodig is om jou te informeren over de bestellingen die je on-line geplaatst hebt.

Indien je geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kunt je dat kenbaar maken via de website van de Stichting Infofilter: www.bel-me-niet.nl.

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met je opnemen alvorens jouw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om je op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om jou de kans te bieden jouw deelname te weigeren.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als je toegang wenst tot deze informatie, gelieve je contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als je uw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve je contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Als je vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met ons bedrijf zelf, op het hierboven vermelde adres.

STEL JE VRAAG

Bij ons ben je verzekerd van kwalitatieve producten van diverse merken, snelle levering en een uitstekende klantenservice. Heb je een vraag? Ons enthousiast team helpt jou graag verder!

418 ONDERWERPEN
97 KLANTTEVREDENHEID %
1 JAREN ACTIEF
462 OPGELOSTE VRAGEN